Bula from Fiji!

10 maart 2014 - Denarau Island, Fiji

Bula!

Jaja we spreken al een aardig woordje Fijiaans.

Vorige week zijn we vertrokken uit Brisbane met regen. Zou Australië huilen omdat wij weggaan? ;-)  De vlucht naar Nadi is een kleine 4 uur.

Als we aankomen bij het hotel is het al bijna donker. We worden vrolijk ontvangen met Fijiaanse muziek. Het inchecken gaat snel en we worden vrijwel direct naar de kamer gebracht. Daar wacht ons een enorme luxe. Heerlijk! Hier kunnen we het wel een weekje volhouden zeggen we tegen elkaar.

De volgende dag als de zon schijnt en de lucht blauw is zien we pas hoe mooi en groot het resort is. Waaaauw!

We kunnen dit blog vrij kort houden want het enige wat we de afgelopen 6 dagen hebben gedaan is: zwemmen, lezen, goed voor de inwendige mens gezorgd, uitgerust en geslapen. De enige activiteit die we hebben ondernomen buiten het resort is met de Bula-bus naar de haven. Daar hebben we genoten van een heerlijke massage met warme zeeschelpen.

Inmiddels is het onze laatste avond in Fiji. De koffers zijn gepakt, alles past erin en hopelijk zijn ze niet te zwaar. Straks nog een hapje eten en dan op tijd in ons kingsize bed. Want morgen beginnen we om 5.00 uur aan onze terugreis. Na 32,5 uur hopen we veilig in Amsterdam te landen.

Ni sa moce!

X

Kim en Anouk

Ps. De winnaars van de quizvragen zijn bekend:

Kilometers: A3

Foto's: Joep en Tina

De prijzen komen zo snel mogelijk naar jullie toe!

Uiteindelijk hebben we 6157,8 kilometer gereden en hebben we 9124 foto's gemaakt.

1. Doortje:
    10 maart 2014
    Aaaah zat er zo dichtbij.. ;) hihi
    we hebben echt genoten van alle verhalen!
    slaaplekker en een heeeeeeele goeie reis!
    Liefs Deniz en Doortje
  2. Karin Hogenes:
    10 maart 2014
    Zo de tijd is snel gegaan.
    Nog even genieten voordat het gewone leven weer gaat beginnen.
    Fijn dat jullie (genoeg of beetje weinig) foto's gemaakt hebben zodat jullie herinneringen kunnen delen.
    Goede terug reis samen!
    Groetjes Karin
  3. Jessica:
    10 maart 2014
    Hele goeie reis dames! :)
    Heb genoten van jullie verhalen, erg leuk om te lezen!
  4. Gerard:
    10 maart 2014
    wat gaat de tijd snel dat jullie nu al weer terug moeten
    maar jullie hebben wel een fantastische vakantie achter de rug
    zo gezien in jullie verhalen !! nu wens ik jullie een hele goede terug reis naar nederland waar het schittert weer is 17 graden en volop
    zon groetjes gerard
  5. Soraya:
    10 maart 2014
    Ik krijg helemaal kippenvel....Wat zal het jammer zijn dat jullie reis te einde is gekomen. Gelukkig is jullie reis waanzinnig geweest!
    Een hele goede reis lieve meiden en Op naar een volgende lunch in Dudok maar dit maal om jullie geweldige reiservaringen te vertellen!!
    Rest mij jullie een hele goede reis te wensen en wee veilig terug!

Vee liefs Soraya
  6. Ingrid:
    10 maart 2014
    Oh ziet er heerlijk uit maar ja uiteindelijk komt ook aan 3 maanden eem einde. Een hele goeie reis
  7. Yvonne:
    10 maart 2014
    Jullie hebben een onvergetelijke reis gehad en enorm bedankt voor het meegenieten!! Een goede en veilige laatste stuk reizen toegewenst!!
  8. Nathalie:
    10 maart 2014
    Hele goede terugreis ladies! Kan niet wachten om de foto's in real life te mogen bewonderen, wow! Bon voyage!
  9. Ilse:
    10 maart 2014
    Lieverds goeie res, ik geb genoten van alle leuke verhalen, foto's en whattsappberichten......
  10. Danielle:
    10 maart 2014
    Super genoten van jullie reisverslagen en foto's.Aan maanden voorbereiding komt er een eind aan deze praprachtige reis (ervaring)
    Een goede reis terug naar ons kikkerlandje.xxx
  11. Inge Borkent:
    10 maart 2014
    Een hele goede reis gewenst en een goed en warm welkom in Nederland.

Groetjes Inge
  12. Marcia:
    10 maart 2014
    Een hele goede reis!! En bedankt voor al jullie verhalen en foto's, ik vond het echt leuk om jullie reis zo te kunnen volgen!
    Liefs Marcia
  13. Yolanda:
    11 maart 2014
    Wat een mooie reis /avontuur hebben jullie beleefd de afgelopen tijd en mooi dat wij dit af en toe konden meebeleven via jullie blog...
    goede reis terug